Identyfikacja wizualna marki INBETWEEN

Wiosna 2018. Dla nowopowstającej marki odzieżowej INBETWEEN przygotowałem projekt graficzny logo oraz prostą identyfikację wizualną. Koncepcja marki, adresowana głównie do mężczyzn, zasadza się na fuzji stylu formalnego z nieformalnym, prostoty z ekstrawagancją, odzieży miejskiej i takiej, która sprawdzi się w terenie. Aby oddać tę myśl w formie wizualnej, zestawiłem kaligraficzną czcionkę Milkshake z prostą, jednak elegancką Alegreyą Sans, natomiast logotyp, zapisany małymi literami, okrasiłem emblematycznym, niesymetrycznym sygnetem łosiowego poroża, fikuśnie wpisanego w tekst. Dominują odcienie szarości i grafitu, co można odczytywać jako nawiązanie do miejskich zaułków lub zamglonych, leśnych bezdroży.

W pakiecie właścicielka marki otrzymała projekt graficzny logo wraz z uproszczoną księgą znaku oraz projekty wizytówki, certyfikatu jakości i instrukcji użytkowania odzieży. Służyłem też wsparciem przy tworzeniu grafik do mediów społecznościowych marki oraz do stoiska wystawienniczego.

Identyfikacja wizualna marki INBETWEEN

Identyfikacja wizualna marki INBETWEEN