Praca wre, mija drugi miesiąc od publikacji inauguracyjnego wpisu z cyklu „Czego nie widać”, zatem najwyższa pora wspomnieć, co robię i czego nie pokazuję w portfolio. (Co prawda kwartał jeszcze nie minął, ale myślę, że zbliżający się koniec roku uprawnia mnie do tego wpisu.)
Listopad i grudzień to czas – najpierw – uspokojenia, a potem wzmożenia prac. Tworzę aktualnie dużą stronę internetową dla dużego klienta, małą stronę internetową dla małego klienta oraz nieco projektów przeznaczonych do druku: część z nich dla podmiotu, z którym jestem związany od dawna, a część dla zupełnie nowego odbiorcy.
Zachowaj Trzeźwy Umysł 2019
Październik i listopad upłynął częściowo pod znakiem prac dla Stowarzyszenia Producentów i Dziennikarzy Radiowych, mojego najstarszego klienta (o czym już wspominałem). Tym razem przygotowywałem pakiet ponad dwudziestu publikacji składających się na materiały do przeprowadzenia kampanii profilaktyczno-edukacyjnej dla dzieci, młodzieży i dorosłych Zachowaj Trzeźwy Umysł. Założenia były takie, że ma być kolorowo i atrakcyjnie, design raczej egalitarny, niż elitarny, aby podobało się i dzieciom z miasta i młodzieży ze wsi. Ponieważ to nie pierwsza, a już chyba dziesiąta edycja akcji, którą przygotowywałem dla Stowarzyszenia, to poszedłem po sprawdzonych ścieżkach, biegnących przez kolorowe fotografie i wyraziste nagłówki (tego też oczekiwał klient, więc było nam po drodze).
Poniżej załączam kilka przykładowych wizualizacji.






Prace graficzne dla Pacific.org
Pacific.org to firma tworząca innowacyjne (a może i rewolucyjne) rozwiązanie związane z kryptowalutami. Na początku listopada nawiązaliśmy wstępnie współpracę w zakresie projektowania publikacji użytkowych, takich jak ulotki, broszury i raporty. Klientowi zależy tu na minimalistycznym, biznesowym, eleganckim designie, a ja dość dobrze czuję się w takiej estetyce.
Chętnie pokażę tu dwa krótkie dokumenty formatu A4, ulotkę oraz tzw. one pager, będący w tym przypadku w zasadzie two pagerem 😉

