Czego nie widać – grudzień

Praca wre, mija drugi miesiąc od publikacji inauguracyjnego wpisu z cyklu „Czego nie widać”, zatem najwyższa pora wspomnieć, co robię i czego nie pokazuję w portfolio. (Co prawda kwartał jeszcze nie minął, ale myślę, że zbliżający się koniec roku uprawnia mnie do tego wpisu.)

Listopad i grudzień to czas – najpierw – uspokojenia, a potem wzmożenia prac. Tworzę aktualnie dużą stronę internetową dla dużego klienta, małą stronę internetową dla małego klienta oraz nieco projektów przeznaczonych do druku: część z nich dla podmiotu, z którym jestem związany od dawna, a część dla zupełnie nowego odbiorcy.

Zachowaj Trzeźwy Umysł 2019

Październik i listopad upłynął częściowo pod znakiem prac dla Stowarzyszenia Producentów i Dziennikarzy Radiowych, mojego najstarszego klienta (o czym już wspominałem). Tym razem przygotowywałem pakiet ponad dwudziestu publikacji składających się na materiały do przeprowadzenia kampanii profilaktyczno-edukacyjnej dla dzieci, młodzieży i dorosłych Zachowaj Trzeźwy Umysł. Założenia były takie, że ma być kolorowo i atrakcyjnie, design raczej egalitarny, niż elitarny, aby podobało się i dzieciom z miasta i młodzieży ze wsi. Ponieważ to nie pierwsza, a już chyba dziesiąta edycja akcji, którą przygotowywałem dla Stowarzyszenia, to poszedłem po sprawdzonych ścieżkach, biegnących przez kolorowe fotografie i wyraziste nagłówki (tego też oczekiwał klient, więc było nam po drodze).

Poniżej załączam kilka przykładowych wizualizacji.

Projekt graficzny plakatu
Projekt graficzny plakatu
Projekt graficzny dyplomu
Projekt graficzny dyplomu
Projekt graficzny certyfikatu
Projekt graficzny certyfikatu
Projekt graficzny ulotki
Projekt graficzny ulotki dla dzieci
Projekt graficzny ulotki
Projekt graficzny ulotki dla młodzieży
Projekt graficzny ulotki
Projekt graficzny ulotki dla dorosłych

Prace graficzne dla Pacific.org

Pacific.org to firma tworząca innowacyjne (a może i rewolucyjne) rozwiązanie związane z kryptowalutami. Na początku listopada nawiązaliśmy wstępnie współpracę w zakresie projektowania publikacji użytkowych, takich jak ulotki, broszury i raporty. Klientowi zależy tu na minimalistycznym, biznesowym, eleganckim designie, a ja dość dobrze czuję się w takiej estetyce.

Chętnie pokażę tu dwa krótkie dokumenty formatu A4, ulotkę oraz tzw. one pager, będący w tym przypadku w zasadzie two pagerem 😉

Projekt graficzny ulotki A4
Projekt graficzny ulotki A4
Projekt graficzny dokumentu A4
Projekt graficzny dokumentu A4