Mam pewną zasadę (myślę, że słuszną), że w swoim portfolio umieszczam tylko projekty pasujące do stylu, którym chciałbym się promować. Zależy mi na budowaniu jednolitej oferty estetycznej, którą chcę proponować swoim klientom. Jednak takie realizacje to tylko część tego, co rzeczywiście robię. Na co dzień tworzę znacznie więcej projektów, których z takiej czy innej przyczyny szerzej nie prezentuję. Myślę, że przynajmniej część z nich zasługuje jednak na pokazanie. Dlatego niniejszym wpisem inauguruję nowy cykl tekstów z serii „Czego nie widać”, w którym zbiorczo, z częstotliwością kwartalną, zamierzam pokazywać, co się u mnie działo.
Narkotyki? To mnie nie kręci!
W sierpniu dla Stowarzyszenia Producentów i Dziennikarzy Radiowych, mojego najstarszego klienta, przygotowałem kolejną edycję kampanii profilaktycznej dla młodzieży i dorosłych pod nazwą Narkotyki? To mnie nie kręci!. Powstała seria ulotek, plakatów, broszurek i certyfikatów o tematyce antynarkotykowej i antydopalaczowej.
Strona internetowa dla Kącika Muzycznego
Również w sierpniu stworzyłem prostą wordpressówkę dla Kącika Muzycznego – nowopowstałej firmy oferującej lekcje gry na instrumentach muzycznych i wynajem sprzętu muzycznego. Stronę zaprojektowałem, zaprogramowałem i wdrożyłem na serwer. Nie była to duża sprawa, ale wyszło całkiem zgrabnie.
Publikacja elektroniczna Bezpieczny Magazyn
We wrześniu składałem jesienne wydanie kwartalnika logistycznego „Bezpieczny magazyn”. Ta około sześćdziesięciostronicowa publikacja elektroniczna to typowy magazyn ilustrowany skierowany na specjalistyczny rynek. Przygotowuję go dla klienta, portalu Log4.pl, już od kilku lat. Jedno z wcześniejszych wydań jest widoczne w moim portfolio.
Obsługa graficzna Festiwalu Fantastyki Pyrkon
Od ponad roku współpracuję na stałe z poznańskim Festiwalem Fantastyki Pyrkon. Obsługa graficzna imprezy wymaga tworzenia wielu drobnych i mniej drobnych projektów, często na użytek wewnętrzny lub z myślą o B2B, które nigdy nie trafiają jednak przed wzrok ogółu (który to ogół, w tym przypadku, to 40 tysięcy fanów fantastyki i popkultury, którzy co roku ściągają do Poznania na to wydarzenie). Jednak przynajmniej część z tych projektów to całkiem fajne rzeczy, które warto zaprezentować, jak choćby poniższe ulotki oraz broszurka ofertowa do potencjalnych partnerów.
Coming soon
Pełna jesień upływa pod znakiem łamania eleganckiej książki historycznej, projektowania strony internetowej dla dużej niemieckiej spółki, składania pakietu ulotek i plakatów dla stałego klienta oraz prac dla rozkręcającej się machiny Pyrkonu 2019. Część owoców tych trudów trafi zapewne do portfolio, reszta natomiast znajdzie swoje miejsce w kolejnej odsłonie „Czego nie widać”.
Zdjęcie wiodące: Annie Spratt / Unsplash