W styczniu 2018 przygotowałem aktualizację broszury firmowej PGNiG Supply & Trading. Oryginalny projekt graficzny broszury – sprzed dwóch lat – również był mojego autorstwa. Broszura, jak wiele moich projektów, jest nieskomplikowana i przejrzysta. Bazuje na tekście, liniach i dużych, całostronicowych fotografiach. Taki projekt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klienta, który chciał odejść od skomplikowanych form ku prostocie przekazu.
Dopiero drugi rzut oka na wydawnictwo ujawnia parę ukrytych smaczków. Jednym z nich jest zapożyczony ze świata webdesignu dyskretny motyw „nawigacji”, która odróżnia poszczególne rozkładówki i wskazuje, w którym miejscu lektury znajduje się czytelnik. Za rozkładem treści stoi także siatka, której blisko do bootstrapowego grida, w oparciu o który tworzę strony internetowe. Jak widać, sprawdza się również w świecie publikacji drukowanych.
Wybrane rozkładówki prezentują się następująco: