Wiosna 2018. Dla nowopowstającej marki odzieżowej INBETWEEN przygotowałem projekt graficzny logo oraz prostą identyfikację wizualną. Koncepcja marki, adresowana głównie do mężczyzn, zasadza się na fuzji stylu formalnego z nieformalnym, prostoty z ekstrawagancją, odzieży miejskiej i takiej, która sprawdzi się w terenie. Aby oddać tę myśl w formie wizualnej, zestawiłem kaligraficzną czcionkę Milkshake z prostą, jednak elegancką Alegreyą Sans, natomiast logotyp, zapisany małymi literami, okrasiłem emblematycznym, niesymetrycznym sygnetem łosiowego poroża, fikuśnie wpisanego w tekst. Dominują odcienie szarości i grafitu, co można odczytywać jako nawiązanie do miejskich zaułków lub zamglonych, leśnych bezdroży.
W pakiecie właścicielka marki otrzymała projekt graficzny logo wraz z uproszczoną księgą znaku oraz projekty wizytówki, certyfikatu jakości i instrukcji użytkowania odzieży. Służyłem też wsparciem przy tworzeniu grafik do mediów społecznościowych marki oraz do stoiska wystawienniczego.