W dobie pandemii i nowych wyzwań organizatorzy imprez szukają sposobów na dotarcie do swej publiczności. Festiwal Fantastyki Pyrkon oraz Allegro połączyły siły, aby zorganizować wirtualny event poświęcony fantastyce i popkulturze. Wydarzenie odbyło się pod nazwą #pyrkONline i przyciągnęło uwagę ponad 6 tyś. osób.
Promocja eventu miała miejsce głównie na Facebooku, Instagramie oraz Twitterze. Należało przygotować prostą identyfikację wizualną przedsięwzięcia i zgodne z nią szablony do social mediów.
Podjąłem się tego zadania. Zaprojektowałem layouty sugerujące kooperację obu partnerów do wskazanych powyżej mediów, przygotowałem również kilkadziesiąt obrazów do publikowanych przez organizatorów postów. Wybrane realizacje przestawiam poniżej. (Fotografie i grafiki użyte w poszczególnych obrazach pochodzą bądź z archiwów organizatorów, bądź z Adobe Stock).
Przebieg komunikacji #pyrkONline w social mediach można śledzić pod tytułowym hasztagiem.